چاپ روي پارچه سام چاپ روي پارچه سام .

چاپ روي پارچه سام

چاپ روي پارچه و كاربرد آن

چاپ روي پارچه چيست؟

نياز بشر به تنوع در نوع پوشش و دكوراسيون داخلي هميشه وي را به فكرهاي تازه وادار كرده است. چاپ پارچه به صورت چاپ ديجيتال براي ديزاين داخلي يا براي تنوع بخشيدن به لباس هاي ما سبب شده است به اين حرفه بسيار بيشتر از گذشته توجه شود. در ابتدايي ترين نوع چاپ شايد به قلمكاري روي پارچه هاي چيني بتوان اشاره كرد كه عموما به منظور دكوراسيون داخلي مورد استفاده قرار مي گرفت. در مطلب پيش رو سعي برآن داريم شما را با مزاياي چاپ پارچه آشنا كنيم. چاپ روي پارچه و چاپ ديجيتال پارچه يكي از كارهاي جديد به شمار مي رود. قيمت چاپ پارچه و انواع چاپ پارچه نسبت به گذشته با كيفيت تر و ارزان تر شده است.

چاپ روي پارچه

چاپ روي پارچه به صورت چاپ ديجيتالي تلفيقي از هنر شيميايي و ميكانيكي است؛ يعني دستگاه هاي كه به منظور چاپ پارچه استفاده مي شود به راحتي رنگ را از روي دستگاه به روي پارچه منتقل مي كند. اين هنر براي اولين بار دركشور چين اختراع شد. بابهره گيري از غلطك هاي چوبي فرايند رنگ ريزي بر روي پارچه صورت مي گرفت. تنوع طلبي بشر سبب شد اين هنر روز به روز پيشرفت داشته باشد و امروز به راحتي شاهد چاپ با دستگاهاي پيشرفته و به روز هستيم. چاپ روي پارچه و چاپ ديجيتالي كارهاي مربوط به چاپ را بسيار نسبت به گذشته ساده كرده است. قيمت چاپ پارچه و انواع چاپ پارچه اين مهم را براي شما فراهم ساخته است كه با كمترين هزينه به خواسته خود برسيد.

چاپ ديجيتال پارچه

در چاپ روي پارچه به صورت چاپ ديجيتال پارچه همان طور كه از نامش مشخص است تمام فرايند رنگ رزي از صفر تا صد به صورت اتوماتيكي به انجام مي رسد. دستگاه هاي پيشرفته پس از اين كه برنامه و طرح مد نظر به آن ها داده مي شود دقيق ترين و ظريف ترين نقش ها را بر روي پارچه به صورت چاپ ديجيتال به نمايش مي گذارد. به لطف اين فناوري جديد و پيشرفته شما شاهد رنگ بندي ميليوني بر روي كار مورد نظر خود خواهيد بود. تمام كار اين دستگاه به صورت رايانه اي به انجام مي رسد؛ يعني كافي است طرح و رنگ مد نظر به دستگاه داده شود تا پارچه رنگ شده و خشك شده در اختيار شما قرار داده شود. رنگ هاي چشم نواز چشم هر بيننده اي را خيره نگه مي دارد. چاپ روي پارچه و چاپ ديجيتال داراي قابليت هاي بي شمار است كه سهولت در كار را براي شما فراهم مي سازد. قيمت چاپ پارچه و انواع چاپ پارچه از جمله مواردي است كه هر مشتري نياز دارد از آن آگاه باشد.

انواع چاپ پارچه

انواع چاپ پارچه به صورت چاپ ديجيتال عموما به دو دسته سنتي و مدرن تقسيم مي شود. در روش سنتي تمام فرايند رنگ رزي به صورت دستي صورت مي گرفت. امروزه شاهد چاپ بر روي پارچه به صورت مدرن و تمام اتوماتيكي هستيم. چاپ قالبي روشي سنتي است كه طرح بر روي چوب تراشيده و با رنگ به روي پارچه طرح منتقل مي شد. چاپ روي پارچه به صورت چاپ ديجيتال از روش هاي مدرن چاپ روي پارچه به شمار مي رود. دانستن قيمت چاپ پارچه و انواع چاپ پارچه سبب مي شود شما به راحتي بهترين تصميم را بگيريد.

چاپ پارچه سابليميشن

نام ديگر اين چاپ ترانسفر است به اين صورت كه طرح مد نظر بر روي كاغذ چاپ مي شود. سپس با حرارت از روي كاغذ به پارچه منتقل مي شود. براي اين امر نياز به تخصص لازم به منظور انتخاب كاغذ و رنگ مدنظر مبذول شود. گرما و دما نيز به همراه جنس پارچه و پرس مد نظر در پياده سازي طرح با كيفيت بسيار اثر گذار خواهد بود. چاپ روي پارچه و چاب ديجيتالي سبب مي شود كار با كيفيت به دست شما برسد. چاپ روي پارچه به صورت چاپ ديجيتال به ثبات رنگ پس از شستشو بسيار كمك مي كند. قيمت چاپ پارچه و انواع چاپ پارچه سبب مي شود شما بهترين تصميم را براي انجام چاپ بر روي پارچه داشته باشيد.

سفارش چاپ پارچه

شما به راحتي مي توانيد يك طاقه پارچه با چاپ روي پارچه به صورت چاپ ديجيتال در فرايند چاپ پارچه رنگ آميزي كنيد. اين امر كار شما را درايجاد طرح و رنگ متفاوت بسيار آسان تر از گذشته كرده است؛ يعني شما به راحتي مي توانيد با استفاده از دستگاه هاي پيشرفته كه كار چاپ به صورت پرسي را انجام مي دهد طاقه هاي پارچه با طرح ها و رنگ هاي متفاوت داشته باشيد. چاپ روي پارچه و چاپ به صورت ديجيتال از جمله هنرهاي جديد در صنعت چاپ به شمار مي رود. قيمت چاپ پارچه و انواع چاپ پارچه امروزه سبب شده است شما به راحتي قدرت مانور بر روي امور چاپي خود داشته باشيد.

چاپ رول پارچه

چاپ رول پارچه به صورت چاپ ديجيتال با استفاده از دستگاه هاي تمام ديجيتال به انجام مي رسد. يكي از مزاياي اين امر اين است كه تا عرض 150 سانتي متر به منظور چاپ پارچه براي شما فراهم است. طرح مد نظر بر روي كاغذ سابليميشن در ابتدا چاپ مي شود سپس با دستگاهاي جديد چاپ روي كاغذ به صورت رول انجام مي شود. اين رنگ بندي از ثبات بالاي برخوردار است همچنين در حين شستشو آسيبي به طرح وارد نمي شود. شما به راحتي با اين روش مي توانيد طرح مد نظر خود را به صورت متري يا رولي تهيه و چاپ كنيد. چاپ روي پارچه و چاپ ديجيتال سبب مي شود رنگ ها از ثبات خوبي برخوردار باشند. قيمت چاپ پارچه و انواع چاپ پارچه از نيازهاي اوليه اي است كه هر مشتري بايد از آن آگاه باشد.

كلام آخر

بدون ترديد با بهره گيري از آخرين فناوري هاي چاپ پارچه شما به راحتي مي توانيد تغييرات را حس كنيد. تغيير در طرح پرده، دكوراسيون داخلي تنها بخشي از ايجاد تنوع در محيط به حساب مي آيد. اين فناوري جديد راه را براي تغييراتي مطابق با تغييرات مدرن به روي بشريت باز كرده است. چاپ روي پارچه وچاپ ديجيتال از مزاياي بي شماري برخورد ار است چاپ روي پارچه به صورت ديجيتالي از هنرهاي مدرن در صنعت مد به شمار مي آيد. سفارش چاپ پارچه امري است كه امروزه به راحتي براي عموم ممكن است. قيمت چاپ و انواع چاپ پارچه به راحتي در دسترس شما قرار گرفته است.


برچسب: پارچه، چاپ روي پارچه، چاپ پارچه، چاپ رول پارچه، انواع چاپ پارچه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۸:۰۹ توسط:علمي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :