چاپ روي پارچه سام چاپ روي پارچه سام .

چاپ روي پارچه سام

چاپ پوستر بزرگ و ديواري چگونه است؟

چاپ پوستر چيست؟

پوستر‏ وسيله اي براي اعلان خبر در مورد رويدادها و موضوعات مختلف است كه عموما به ‏صورت عمودي طراحي شده و به نمايش در مي آيد. ابعاد طراحي پوستر بايد مناسب براي مشاهده از ‏فاصله نزديك باشد. پوستر هاي قطع ‏A3‎ براي گردهمايي ها، همايش ها ، اجراهاي تئاتر، انواع نمايشگاهها، ‏روي داد هاي علمي و هنري، ارائه هاي دانشجويي و... به كار مي رود.‏ 

مناسبترين انتخاب براي چاپ پوستر قطع ‏A3‎‏ در كمترين زمان و با كيفيتي مطلوب، چاپ ديجيتال ‏است. ‏ 


برچسب: چاپ پوستر، چاپ پوستر ديواري، چاپ پوستر بزرگ، چاپ پوستر خانه طراحان سام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۲:۵۲ توسط:علمي موضوع:

چاپ يو وي چيست ؟

چاپ UV نوعي از چاپ ديجيتال است كه از اشعه فرابنفش استفاده مي كند تا جوهر را خشك كند.

همان طور كه پرينتر جوهر را بر روي سطح مورد نظر توزيع مي كند، لامپ هاي UV مخصوص طراحي شده در دستگاه چاپ فورا ، اقدام به خشك كردن جوهر مي كنند.

جالب است بدانيد از نور فرابنفش در ابتدا براي خشك كردن سريع لاك ناخن ها در زمان مانيكور استفاده مي شد ، پس از آن نور ماوراء بنفش به سرعت در بازارهاي صنعتي و تجاري گسترش يافت.

از آنجا كه اشعه يو وي فورا هر جوهر چاپي را خشك مي كند، نقاط جوهر مرطوب فرصت پخش شدن پيدا نميكنند و در نتيجه جزئيات بسيار دقيق تر مي شوند جوهرهاي UV با فرآيند فوتومكانيك خشك مي شوند.

جوهر در معرض تابش چراغ هاي فرا بنفش قرارگرفته و بلافاصله از يك مايع به جامد با تبخير بسيار كمي از حلال ها تبديل ميشود.

بنابراين شما مي توانيد تقريبا هر چيزي را (بتن، چوب، فلز، پلاستيك ،كاشي هاي سراميكي، سنگ، فوم برد، شيشه، پلكسي، پارچه) كه مي خواهيد با استفاده از جوهر هاي يووي چاپ كنيد.

علاوه بر اين، جوهر هاي UV در برابر تغييرات محيطي از جمله نور آفتاب و باران مقاوم بوده و مقاومت چاپ را در برابر كمرنگ شدن و رنگ پريدگي افزايش مي دهد.

اين فرايند سازگار با محيط زيست است زيرا باعث توليد مقدار كمي VOC (تركيب آلي فرار)، بو و گرما مي شود.

منبع : خانه طراحان سام

چاپ يووي


برچسب: چاپ ديجيتال، چاپ يووي، چاپ uv، خانه طراحان سام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۵:۳۹ توسط:علمي موضوع:

دلايل اصلي استفاده از چاپ ديجيتال

چاپ ديجيتال جالب ترين اتفاقي بود كه در 30 سال اخير در صنعت چاپ پديد آمد. اما ممكن است بيشتر افراد آن را به درستي نشناسند!

آيا مي دانستيد كه چاپ ديجيتال فوري براي چاپ در تعداد كم موثر است و اين كار را روز به روز سريعتر انجام مي دهد. برخلاف چاپ افست كه به روش سنتي از قالب ها و نوارها استفاده مي كند؛ در اين نوع چاپ شما فايل را انتخاب و آن را به راحتي چاپ مي كنيد.

تاجران و فعالان تجاري اگر چاپ ديجيتال را بشناسند، از اين تكنولوژي جديد سود كلاني بدست مي آوردند. البته اگر درباره ي آن بدانند!

در اين مقاله ما فقط به 7 دليل اشاره كرده ايم كه شما را به استفاده از نوع ديجيتال چاپ تشويق مي كند.

1- در چاپ با تعداد كم حتي يك برگه خيلي باصرفه تر است. به طور جدي هزينه چاپ شما پايين مي آيد حتي اگر كار شما تمام رنگي باشد. اما در چاپ افست مشتري ها هميشه مجبورند بيش از نيازشان چاپ كنند. هنوز هم بيشتر مردم 30 درصد از چاپ را هدر مي دهند.

2- بروشورهاي شركتتان را مي توانيد با تعداد كم در زمان برنامه ريزي شده چاپ كنيد. قيمت چاپ ديجيتال سرعت خيلي بالايي دارد، به طوريكه در يك سفر كاري در عرض چند دقيقه كارت ويزيت هايتان را فوري به چاپ برسانيد.

3- مي توانيد بروشور يا خبرنامه هايي را براي بازارهاي مختلف چاپ كنيد و بعد از بررسي اثربخشي آن را به چاپ انبوه برسانيد.

4- با تكنولوژي جديد "subset" چاپ ديجيتال مي توانيد داده هاي متغير را روي كارت پستال ها و ساير فايل هاي خود تغيير دهيد. با اين روش مي توانيد بازاريابي را شخص به شخص انجام دهيد. طوريكه محتواي هر يك از آن ها منحصر به فرد باشد. براي اين كه كارتان جذاب تر، اثربخش تر و شخصي تر باشد، قالب و برخي از محتواي آن ثابت و برخي متغير هستند.

5- هر يك از مديران فروش يا نماينده هاي شما مي توانند سند منحصر به فرد خود را داشته باشند كه به شيوه خاص نام و نشاني و مخاطب مخصوص آن ها روي برگه ي چاپ شده باشد.

6- با چاپ ديجيتال هر چند ماه يكبار مي توانيد محتواي بروشور خود را بروزرساني و چاپ كنيد. براي مثال به جاي اينكه 8000 نسخه را در يك سال به چاپ برسانيد مي توانيد هر دو ماه يكبار 2000 نسخه بروز شده چاپ داشته باشيد.

7- با اين روش ديگر از چاپ زياد و غيرقابل استفاده بودن مطالب چاپ شده خود عذاب وجدان نخواهيد داشت و به مقدار نيازتان چاپ مي كنيد.

چاپ ديجيتال ممكن است به همه نيازهايتان جواب ندهد ولي براي چاپ به تعداد دلخواه و سرعت بسيار زياد در چاپ گزينه خيلي خوبي است. آيا همه ي چاپخانه ها خدمات چاپ ديجيتال ارائه مي كنند؟ نه همه ي آن ها! ولي بيشتر آن ها اين خدمات را دارند.

منبع: چاپ ديجيتال خانه طراحان سام


برچسب: چاپ ديجيتال خانه طراحان سام، چاپ ديجيتال، چاپ ديجيتال فوري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۳۷:۳۵ توسط:علمي موضوع: